Neuvonta viraston numerossa 040 3545 619 arkisin klo 9-15.30.

Seurakunta tarjoaa kattavan palveluverkoston elämäsi suurimpiin hetkiin, niin iloihin kuin suruihin.

Ota yhteyttä, missä elämäntilanteessa tahansa.

Työntekijöiden yhteystiedot löydät täältä

Virkatodistus tilaukset 1.1.2022

Viraktodistukset tilataan 1.1.2022 alkaen Rovaniemen alueellisesta keskusrekisteristä. Puh. 016 3355 200, sähköpostiosoite:  keskusrekisteri.rovaniemi@evl.fi

Virkatodistus - Rovaniemen seurakunta

Liity kirkkoon

Kirkkoon liittyminen tarkoittaa liittymistä kotikuntasi seurakuntaan. Kirkkoon liittyminen on mahdollista verkossa, postitse lähetettävällä lomakkeella ja henkilökohtaisella käynnillä kirkkoherranvirastossa.

Kaste, rippikoulu ja konfirmaatio ovat oleellinen osa kirkkoon kuulumista. Voit lähettää kirkkoon liittymislomakkeen, vaikka sinua ei olisi kastettu tai konfirmoitu. Jos haluat liittyä kirkkoon aikuisena etkä ole käynyt rippikoulua, ota yhteyttä kirkkoherraan tai seurakuntapastoriin ja sovi yksityisrippikoulun käymisestä.

Lue lisää kirkkoon liittymisestäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Palaute

Palautteesi on meillä tärkeä. Kehitämme sivustoamme ja toimintaamme palautteen perusteella. Jos toivot vastausta, voit soittaa kirkkoherran virastoon puh. 040 3545 619.