Äitienpäivän messu Sallan kirkossa klo 11

su 12.5. klo 11.00
Äiti taluttaa pientä lasta

Sallan kirkko - kirkkosali

Tänään juhlimme kaikkia äitejä. Kiitämme heitä huolenpidosta ja rukoilemme äideille onnea ja siunausta.
Sunnuntain kirkollinen aihe on Pyhän Hengen odotus. Ennen taivaaseenastumistaan Kristus lupasi omilleen Pyhän Hengen ja kehotti heitä odottamaan tämän lupauksen täyttymistä. Kristuksen lupaama Pyhä Henki luo yhteyden taivaaseen astuneen Herran ja seurakunnan välille. Pyhä Henki vakuuttaa kristityille, että he ovat Jumalan lapsia ja saavat Jeesuksen tavoin kutsua Jumalaa nimellä Abba, Isä.

Toimittaa Kimmo Kieksi, avustaa Virpi Hast, kanttorina Katriina Aho.
Musiikissa mukana Eerika Hänninen.
Kolehti: Mediatyöhön Intiassa Medialähetys Sanansaattajien kautta.

Messun jälkeen äitienpäivän kirkkokahvit ja äitienpäiväkonsertti. Konsertissa sallalaislähtöinen Eerika Hänninen esittää kauniita teemaan punoutuvia kappaleita Suomen eturivin artisteilta kuten Juha Tapiolta ja Johanna Kurkelalta. Lisäksi kuullaan muutamia omia lauluja, jotka hän on tehnyt Eereka-artistinimellä.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

seurakuntapastori
040 354 5619 (Kirkkoherranvirasto)