Diakoniakerhojen kevätretki Sodankylään

ke 29.5. klo 7.30 – ke 29.5. klo 17.30

Diakoniakerhojen; torstaikerhon ja Kursun keskustelupiirin kevätretki, jolle ovat tervetulleita mukaan myös henkilöt, jotka eivät ole kerholaisia. Retken hinta: 10 € / kerholainen, muut 20 € / hlö, sisältää kuljetuksen, lounaan, Sodankylän observatorio- ja kirkkokäynnin sekä opastuskierroksen Museo-Galleria Andreas Alariestossa, jonka jälkeen mahdollisuus shoppailla Sodankylässä. Retkimaksu käteisellä retkipäivänä diakonille. Paluumatkalla mahdollisuus kahvitella omakustannushinnalla Sodankylän sotilaskodissa. Retkelle lähtöaika klo 7.30 kirkkoherranviraston parkkialueelta. Kursun lenkiltä mukaan tulevien lähtöaika klo 8.00. Lisätietoja diakonilta puh. 040 3545 618.

Diakoniatyön retkitoimintaa, jossa tutustutaan eri vierailukohteisiin. Retkelle ennakkoilmoittauminen on päättynyt. Retki on tarkoitettu ennakkoon ilmoittautuneille.

diakoniatyöntekijä
040 354 5619 (Kirkkoherranvirasto)
Tennontie 7
98900 Salla