Henkilökohtaisesti ohjattu ruskaretriitti Kursun kirkossa, Sallassa 12.–15.9.2024

to 12.9. klo 14.00 – su 15.9. klo 14.00
Aurinko paistaa puiden takaa.

Kursun kirkko

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa hiljentymään ruskan keskelle Itäiseen Lappiin Sallaan. Retriitti toteutetaan Kursun kirkossa, jossa myös majoittuminen. Ohjaajina toimivat Hiljaisuuden ystävät ry:n kouluttamat ohjaajat Pirkko Harju-Hiltunen ja Pekka Yrjänä Hiltunen.

Ohjelma rakentuu henkilökohtaisista rukoushetkistä. Osallistujille on varattu päivittäin 30 minuutin keskusteluaika ohjaajan kanssa. Keskustelun pohjana on kullekin annettu Raamatun teksti ja se, mitä se hänessä juuri sillä hetkellä herättää. Keskusteluun voivat siten tulle tunteet, ajatukset, muistot tai suunnitelmat. Ohjaajan kanssa keskustelussa voi myös tarkastella mahdollisia rukouksen esteitä. Muuten retriitti vietetään hiljaisuudessa. Päivä alkaa aamumessulla ja illan päätteksi on yhteinen rukoushetki.

Aikataulu: retriitti alkaa to 12.9. klo 14 tulokahveilla ja päättyy su 15.9. klo 13 yhteiseen lounaaseen. Tarkempi ohjelma aikatauluineen lähetetään myöhemmin.

Saapuminen: pitkämatkalaiset pääsevät Kursun kirkolle julkisilla liikennevälineillä (juna, bussi, lentokone) Kemijärveltä, Rovaniemeltä tai Kuusamosta. Katso lisätietoa yhteyksistä ja saapumisesta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Kysy tarvittaessa lisätietoa. Autamme tarvittaessa.

Retriittipaketit: retriitti toteutetaan Kursun kirkossa, jossa myös majoitus. Täysihoidon hinta on 240 €/hlö sis. ohjelman, majoituksen omassa huoneessa (vuodevaatteet, pyyhe), ruokailut ja saunan. Retriitin hinta ilman majoitusta on 120 €/hlö sis. ohjelman ja ruokailut. Ilmoittatutumisen yhteydessä maksetaan varausmaksu 80 €. Peruutusmaksu on 80 € 19.8.2024 jälkeen tehdyille peruutuksille.

Ilmoittautuminen: ilmoittaudu mukaan yllä olevasta linkistä 5.8.2024 mennessä.

Lisätietoa: sähköpostilla salla@evl.fi tai soittamalla Kimmo Kieksi p. 050 3105001.

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

kirkkoherra
040 354 5619 (Kirkkoherranvirasto)